Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Przerwa w działaniu usług w Bankowości internetowej EBO oraz Aplikacji Mobilnej

Data publikacji:

Szanowni Klienci,

w związku z nadchodzącym wdrożeniem zmian w formacie komunikatów płatniczych na standard ISO 20022 dla systemów SORBNET oraz przekazów zagranicznych, uprzejmie informujemy o planowanych ograniczeniach w dostępności niektórych usług bankowych.

Terminy i ograniczenia w działaniu usług:

📌 Piątek, 5 września 2025 r.:

  • Transakcje SORBNET nie będą dostępne w systemie Bankowości Internetowej eBO od godziny 15:00
  • Usługi Express Elixiroraz Płatności na telefon BLIK(przelew na telefon) będą niedostępne w systemie Bankowości Internetowej eBO od godziny 23:00.

📌Sobota, 6 września 2025 r.:

  • Transakcje SORBNET nie będą dostępne w systemie Bankowości Internetowej eBO do godziny 18:00,
  • Usługi Express Elixiroraz Płatności na telefon BLIK(przelew na telefon) będą niedostępne w systemie Bankowości Internetowej eBO do godziny 18:00.
  • Usługi Express Elixiroraz Płatności na telefon BLIK (przelew na telefon) przychodzące będą niedostępne w godzinach 0:30–4:30 oraz 7:00-18:00.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia komunikatów publikowanych na naszej stronie internetowej oraz w systemie bankowości internetowej i mobilnej.  

Dziękujemy za wyrozumiałość i zachęcamy do wcześniejszego zaplanowania operacji finansowych.