Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualizacja informacji - Przerwa w działaniu usług w Bankowości internetowej EBO oraz Aplikacji Mobilnej

Data publikacji:

Szanowni Klienci,

uprzejmie informujemy, że w związku z przedłużeniem prac wdrożeniowych związanych z wprowadzeniem zmian w formacie komunikatów płatniczych na standard ISO 20022 dla systemów SORBNET oraz przekazów zagranicznych, ulegają zmianie godziny dostępności niektórych usług bankowych.

Poniżej przedstawiamy zaktualizowane terminy i ograniczenia w działaniu usług:

Sobota, 6 września 2025 r.:

  • Transakcje SORBNET nie będą dostępne w systemie Bankowości Internetowej eBO do godziny 19:00,
  • Usługi Express Elixiroraz Płatności na telefon BLIK(przelew na telefon) będą niedostępne w systemie Bankowości Internetowej eBO do godziny 19:00.
  • Usługi Express Elixiroraz Płatności na telefon BLIK (przelew na telefon) przychodzące będą niedostępne w godzinach 0:30–4:30 oraz 7:00-19:00.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia komunikatów publikowanych na naszej stronie internetowej oraz w systemie bankowości internetowej i mobilnej.  

Przepraszamy za wszelkie niedogodności i dziękujemy za cierpliwość.