-
Bankowość internetowa
Zapraszamy do skorzystania z oferty dostępu do rachunku przez Internet.
Wnioski o dostęp do bankowości elektronicznej
- Wniosek o dostęp do bankowości elektronicznej dla klienta indywidualnego
- Wniosek o dostęp do bankowości elektronicznej dla klientów instytucjonalnych
Dostęp do rachunków realizowany jest w oparciu o system bankowości internetowej EBO RWD
- Elektroniczny Bank Online
Usługa skierowana jest dla klientów indywidualnych, rolników, przedsiębiorców jak również dla jednostek budżetowych.
Bankowość internetowa to przede wszystkim:
Oszczędność
- mniejsze opłaty za realizację przelewów,
- dostęp do informacji o rachunku, informacje o wpłatach, wypłatach, historii rachunku, wysokości salda - bez ponoszenia kosztów takich jak opłata za informację telefoniczną, połączenie telefoniczne lub nawet koszt dojazdu do Banku.
Wygoda
- możliwość składania dyspozycji bez wychodzenia z domu.
- dostęp do rachunku w dowolnym czasie.
Bezpieczeństwo
Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź czy połączenie z systemem bankowości internetowej jest szyfrowane
- adres zaczyna się od https (nigdy http) oraz czy
- certyfikat witryny jest wystawiony dla adresu bscycow.pl,
numer seryjny: 03:4C:EF:4D:83:9D:CB:36:AE:58:2B:A6:6D:D5:A7:AE
odcisk palca (SHA-1): DC:B4:E3:C6:95:93:28:E9:35:49:CA:2D:A8:41:A4:5F:F2:44:A4:4D
Szczegóły dotyczące certyfikatu dostępne są poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki).
W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu, niezgodnych informacji bądź utracie ważności certyfikatu przerwij logowanie do systemu i zgłoś nam problem.
Ponadto:
- Nie udostępniaj nikomu loginu i hasła do systemu bankowości elektronicznej.
- Pamiętaj, że Bank nigdy nie pyta o podanie hasła klienta drogą elektroniczną lub przez telefon.
- Regularnie zmieniaj hasło do systemu bankowości elektronicznej.
- Zainstaluj i aktualizuj oprogramowanie antywirusowe.
- Aktualizuj system operacyjny urządzeń na których korzystasz z bankowości internetowej oraz regularnie skanuj każde urządzenie programem antywirusowym.
- Nie otwieraj podejrzanych linków lub załączników w otrzymywanych wiadomościach e-mail i SMS.
- Podczas dokonywania autoryzacji (np. podpisu przelewu) korzystaj z kodów jednorazowych SMS. Sprawdzaj czy kwota zlecenia i rachunek odbiorcy w komunikacie SMS zgadza się z danymi które masz zamiar potwierdzić.
- Regularnie sprawdzaj, czy numery rachunków w przelewach zdefiniowanych (szablonach) są prawidłowe.
- Przeglądaj historię rachunku i operacji. Możesz też aktywować powiadomienia SMS o każdej zmianie salda.
- . Nie kopiuj numerów rachunków bankowych do przelewów (kopiuj, wklej), ale wpisuj je samodzielnie i dokładnie weryfikuj.
- Nie korzystaj z bankowości elektronicznej za pośrednictwem niesprawdzonych urządzeń oraz połączeń (np. komputerów ogólnodostępnych, sieci publicznej Wi-Fi).
- Włącz filtrowanie adresów IP, z których będzie można się logować do bankowości internetowej oraz ustal limity kwotowe operacji, to znacząco wpłynie na bezpieczeństwo transakcji.
- Jeżeli po dodaniu hasła do logowania lub podpisania przelewu kodem jednorazowym widzisz komunikat o przerwie technicznej lub podobny zrezygnuj z dalszej pracy i BEZWGLĘDNIE skontaktuj się z Bankiem.
- Nie podawaj kolejnych haseł jednorazowych.
- Jeżeli zaobserwujesz nietypowe lub podejrzane działania, niezwłocznie zgłoś ten fakt do Banku.
Więcej informacji znajdziesz w Instrukcji obsługi aplikacji.
Zastrzeżenia
Zastrzeżenia lub uwagi można zgłaszać pocztą e-mail - całodobowo na adres