Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Jeśli zgubiłeś kartę

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    Natychmiast przez infolinię banku (Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)

    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

    Przez bankowość internetową/aplikację mobilną:

    • Zaloguj się do swojego konta bankowego,
    • Znajdź opcję zarządzania kartami "Produkty" -> "Karty" i wybierz "Zastrzeż kartę" lub "Zablokuj" 

    Osobiście:

    • osobiście w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego lub dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości.

    Telefoniczne zastrzeżenie utraty karty użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.