Zastrzeżenia kart dla Klientów
Natychmiast przez infolinię banku (Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu):
-
801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
-
(+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
-
(+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
Przez bankowość internetową/aplikację mobilną:
- Zaloguj się do swojego konta bankowego,
- Znajdź opcję zarządzania kartami "Produkty" -> "Karty" i wybierz "Zastrzeż kartę" lub "Zablokuj"
Osobiście:
- osobiście w dowolnej jednostce Banku Spółdzielczego lub dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości.
Telefoniczne zastrzeżenie utraty karty użytkownik ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę, w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.