Skip to main content
  • Aktualności
  • Wprowadzenie voice bota do obsługi Infolinii Zrzeszeniowej - kartoSFERA

Wprowadzenie voice bota do obsługi Infolinii Zrzeszeniowej - kartoSFERA

14-08-2023

Szanowni Państwo,

informujemy o usprawnianiu procesu obsługi klientów w obszarze kartowym, za pośrednictwem Infolinii Zrzeszeniowej.

Czego dotyczą zmiany:

-na Infolinii zostanie wprowadzony inteligentny bot o imieniu Pola, który podejmie rozmowę z Klientem, w przypadku rozmowy o aktywacji, bądź zastrzeżeniu karty

Co to oznacza:

-Klient będzie mógł sprawniej załatwić swoje sprawy.

-Aktywację lub zastrzeżenie karty (po wybraniu tematu rozmowy) będzie mógł załatwić szybciej dzięki połączeniu z Polą.

-W przypadku wyboru przez klienta innego, bardziej złożonego tematu rozmowy, zostanie skierowany, tak jak dotychczas, do konsultanta Infolinii.

fb