Szanowni Klienci,
W dniach 21-24 czerwca br. Bank BPS S.A. będzie przeprowadzał prace wdrożeniowe w zakresie systemów informatycznych.
W związku z powyższym, dostęp do niektórych usług dla Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS oraz Banków Współpracujących będzie ograniczony, w tym dla Naszego Banku i Naszych Klientów również. Prosimy o zapoznanie się z planem ograniczeń przedstawionym poniżej.
Szczegółowy plan ograniczeń:
Sobota, 22 czerwca, godz. 06:00-12:00
- Moje ID: Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości (Przez Bankowość Internetową – EBO) wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
- BLIK (transakcje z kodem 6-cyfrowym): Niedostępne płatności oraz wypłaty w bankomatach.
Od 21 czerwca, godz. 17:00 do 24 czerwca, godz. 06:00
- BLIK (przelewy na telefon): Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon.
- Przelewy Elixir: Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych.
- Wnioski socjalne przez platformę Eximee (Bankowość internetowa EBO – Wnioski) : Zablokowana możliwość składania wniosków o świadczenia Rodzina 800+ i 300+.
Przez cały czas płatności kartami debetowymi i kredytowymi oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.
W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby wsparcia, prosimy o kontakt osobisty w Oddziałach Banku lub telefonicznie – numery telefonów znajdą Państwa na naszej stronie informacyjnej https://bscycow.pl/kontakt.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności i liczymy na Państwa zrozumienie.