Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Aktualizacja Bankowości Internetowej EBO w dniu 11.12.2025 r.

Data publikacji:

Prace serwisowe w bankowości elektronicznej

Informujemy, że w związku z koniecznością wykonania prac technicznych w dniu 11.12.2025 w godzinach 07.00-07.15, zostanie wyłączony dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.

Aktualziacja wprowadzi zmiany na stronie startowej, obejmujące reorganizację i przebudowę menu głównego. Celem zmian jest ułatwienie nawigacji oraz szybszy dostęp do najważniejszych funkcji i produktów.

Nowe menu główne wprowadza następujące zakładki:
Moje produkty
Oferty i wnioski

 Obraz EBO 1

zamiast wcześniejszych

ProduktyUsługiWnioski

Obraz EBO 2

 

W zakładce Moje produkty prezentowane będą wyłącznie posiadane przez Państwa kategorie produktów.
Składanie wniosków o nowe produkty — takie jak rachunki, lokaty, karty, a także wnioski bankowe i rządowe — będzie możliwe po przejściu do zakładki Oferty i wnioski.

Dodatkowo na listach rachunków, lokat oraz kart pojawiły się nowe przyciski umożliwiające szybkie przejście do formularza wniosku o otwarcie nowego produktu.

Dostępność poszczególnych formularzy wniosków zależy od zakresu usług wynikającego z podpisanej umowy z Bankiem.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany ułatwią Państwu korzystanie z serwisu.