Prace serwisowe w bankowości elektronicznej
Informujemy, że w związku z koniecznością wykonania prac technicznych w dniu 11.12.2025 w godzinach 07.00-07.15, zostanie wyłączony dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej.
Aktualziacja wprowadzi zmiany na stronie startowej, obejmujące reorganizację i przebudowę menu głównego. Celem zmian jest ułatwienie nawigacji oraz szybszy dostęp do najważniejszych funkcji i produktów.
Nowe menu główne wprowadza następujące zakładki:
• Moje produkty
• Oferty i wnioski

zamiast wcześniejszych
• Produkty• Usługi• Wnioski

W zakładce Moje produkty prezentowane będą wyłącznie posiadane przez Państwa kategorie produktów.
Składanie wniosków o nowe produkty — takie jak rachunki, lokaty, karty, a także wnioski bankowe i rządowe — będzie możliwe po przejściu do zakładki Oferty i wnioski.
Dodatkowo na listach rachunków, lokat oraz kart pojawiły się nowe przyciski umożliwiające szybkie przejście do formularza wniosku o otwarcie nowego produktu.
Dostępność poszczególnych formularzy wniosków zależy od zakresu usług wynikającego z podpisanej umowy z Bankiem.
Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany ułatwią Państwu korzystanie z serwisu.