|
Szanowni Klienci,
Uprzejmie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo naszych Klientów,
mając na uwadze sytuację związaną z koronawirusem, umożliwiliśmy Państwu złożenie za pośrednictwem bankowości elektronicznej eBO dokumentacji potwierdzającej,
że osoba, która zawarła Umowę z PFR była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy.
W przypadku dokumentacji (pełnomocnictwo lub oświadczenie) tylko dokumenty opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym można dołączyć za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek Umocowanie.
Poprzez bankowość elektroniczną potwierdzenia umocowania mogą dokonać:
- klienci, którzy posiadają dokumentację opatrzoną podpisem kwalifikowanym,
- klienci prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, którzy osobiście zawarli umowę z PFR.
Prosimy o zapoznanie się z manualem przedstawiającym obsługę Wniosku Umocowanie po stronie klienta Banku za pośrednictwem bankowości internetowej.
Instrukcja zgłaszania umocowania