Sobota, 16 Grudnia 2017, imieniny obchodzą: Albina, Zdzisław.

Logowanie: Bankowość internetowa EBO, KIRI


Wymagana instalacja certyfikatu w lokalnej przeglądarce Instrukcja instalacji
Portal KartoSFERA Zarządzaj posiadanymi kartami przez portal KartoSFERA
więcej informacji




Aktualności
O Banku
Nasze Placówki
Oferta
Bankowość internetowa
Kontakt

Bankowość internetowa


INTERNETOWY RACHUNEK INDYWIDUALNY, INTERNETOWY RACHUNEK ROZLICZENIOWY

Instrukcje do wykonania przed pierwszym logowaniem

Zestawienie połączenia z systemem KIRI BS możliwe jest po zainstalowaniu certyfikatu w przeglądarce. Bez certyfikatu, lub gdy utraci on ważność strona logowania do systemu KIRI nie wyświetli się.
Poniższe instrukcja zawiera opis czynności do wykonania w przeglądarce Mozilla Firefox. W przypadku innych przeglądarek, wykonanie poniższych czynności będzie się nieco różnić.

Aby połączyć się z witryną należy zainstalować certyfikat osobisty użytkownika. Plik certyfikatu znajduje się na płycie CD (plik z rozszerzeniem .p12), dostarczonym nośniku wymiennym pendrive - w katalogu o nazwie /CERT lub, w przypadku opcji przekazania na adres e-mail, został przesłany jako załącznik na adres podany we wniosku o dostęp.

W trakcie instalacji wymagane jest podanie hasła do certyfikatu.


Przygotowanie przeglądarki

W celu przygotowania przeglądarki do zalogowania się do bankowości internetowej należy:

  • Włożyć płytę CD do stacji dysków CD-ROM/DVD lub użyć przekazanego pendrive.
    W przypadku przekazania certyfikatu na adres e-mailu prosimy o ściągnięcie pliku certyfikatu na dysk lokalny.

  • Uruchomić przeglądarkę Mozilla Firefox.
    Z górnego menu (hamburger menu) wybrać ikonkę "Opcje" lub korzystając z paska menu: "Narzędzia" a następnie "Opcje".

  • Zostanie wyświetlona nowa karta. Należy uruchomić kolejno:
    Opcję: "Zaawansowane" > zakładkę "Certyfikaty" > przycisk "Wyświetl certyfikaty".

  • Wyświetlony zostanie Menedżer certyfikatów. Należy otworzyć zakładkę "Użytkownik", oraz kliknąć na przycisk "Importuj" w celu zaimportowania certyfikatu.

    Z okna wyboru lokalizacji pliku, wybieramy certyfikat znajdujący się na płycie CD lub nośniku pendrive (katalog \CERT) lub załącznik pobrany z wiadomości e-mail, następnie klikamy przycisk "Otwórz".

  • Po otwarciu pliku, zostaniemy poproszeni o wpisanie hasła do certyfikatu, które znajduje się na wydruku dołączonym do zestawu dokumentów przekazanych przez Bank.
    Po wpisaniu hasła klikamy przycisk OK.

  • Jeśli certyfikat użytkownika został poprawnie zainstalowany do przeglądarki, zostanie wyświetlony poniższy komunikat.

  • Po wykonanej instalacji wymagane jest zamknięcie i ponowne uruchomienie przeglądarki, po czym do zalogowania można skorzystać z linku umieszczonego na górze strony - po kliknięciu strona otworzy się na nowej zakładce (karcie).

Uwaga: W przypadku pojawienia się komunikatu „Brak certyfikatu klient, dostęp nie jest możliwy”, należy sprawdzić zgodność daty i godziny ustawionej w komputerze oraz dokonać sprawdzenia czy nasz certyfikat użytkownika jest zainstalowany (wg powyższej instrukcji) lub nie uległ wygasnięciu.

www.bscycow.pl © 2017 - Bank Spółdzielczy w Cycowie