• Aktualności
  • BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Cycowie

BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Cycowie

01-10-2022

Klienci naszego Banku już mogą korzystać z usługi BLIK. Dzięki temu wygodnie i szybko zapłacą za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych, a także wypłacą pieniądze z bankomatów. Usługa dostępna jest dla osób korzystajacych z aplikacji mobilnej BS w Cycowie EBO Mobile PRO.

 Zachęcamy do zapoznania się z instrukcją działania usługi BLIK. - Instrukcja BLIK

Płatności BLIK

    Co to jest BLIK?

    BLIK to sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej twojego banku.

    Co umożliwia BLIK?

    BLIK umożliwia:

  • dokonanie płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych,
  • wypłatę i wpłatę gotówki w bankomatach/wpłatomatach,
  • przelewy BLIK na telefon

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z BLIKA mogą korzystać osoby fizyczne posiadające rachunek oszczędnościwo-rozliczeniowy w tym małoletni powyżej 13 roku, którzy korzystają z aplikacji mobilnej naszego Banku:
BS w Cycowie EBO Mobile PRO.

    Jak zacząć korzystać z BLIKA?

    Należy pobrać na telefon aplikację mobilną naszego banku: BS w Cycowie EBO Mobile PRO.

    Czy BLIK jest bezpieczny?

  • Zarówno usługa płatności BLIK jak i sama aplikacja posiadają szereg niezbędnych zabezpieczeń: po pierwsze, osoba pobierająca aplikację bankową z BLIKIEM musi zostać w odpowiedni sposób zweryfikowana przez nasz bank, tak aby bank mógł przypisać pobraną aplikację do jej rachunku bankowego.
  • Drugim parametrem bezpieczeństwa jest mechanizm dostępu do aplikacji - PIN lub odcisk palca. Bez nich nie będziemy w stanie dostać się do aplikacji banku.
  • Kod potrzebny do przeprowadzenia transakcji jest generowany i zarządzany centralnie przez Polski Standard Płatności, operatora BLIKA. Zapewnia to unikalność jednorazowego kodu, który jest przypisany do użytkownika i ważny tylko przez 2 minuty. Sam BLIK, jako usługa, nie przechowuje żadnych danych użytkownika, które mogłyby zostać wykradzione, przechwycone i wykorzystane w innej transakcji.
  • Prośba o akceptację płatności, którą użytkownik widzi w swojej aplikacji, zawiera szczegółowe dane transakcji - co najmniej kwotę i odbiorcę płatności, a to kolejny ważny mechanizm bezpieczeństwa. Wypłaty z bankomatów, transakcje w internecie i płatności w sklepach stacjonarnych powyżej 100 PLN muszą być dodatkowo potwierdzone przez użytkownika PINem.

    Gdzie mozna zmienić limity transakcji BLIK?

    Limitami transakcji można zarządzać poprzez Bankowość Internetową EBO RWD

    Jakie są opłaty za korzystanie z BLIKA?

    Za transakcje bezgotówkowe oraz wypłaty z bankomatów Grupy BPS bank nie pobiera opłat.

    Gdzie mogę płacić BLIKIEM?

    BLIKIEM możesz płacić w sklepach internetowych i stacjonarnych. W sklepach internetowych BLIK zwykle pojawia się jako jedna z wielu opcji na etapie wyboru metody płatności w trakcie zakupów.

BLIK



Jeśli BLIK nie występuje jako jedna z metod płatności, sprawdź, czy nie znajduje się pod logo integratorów płatności.

BLIK



Sklepy stacjonarne udostępniające BLIKA oznaczone są naklejką, możesz też zapytać sprzedawcę, czy sklep przyjmuje płatności BLIKIEM.

    W których bankomatach mogę wypłacić gotówkę BLIKIEM?

    BLIKIEM możesz wypłacać pieniądze z większości bankomatów w Polsce. Są to bankomaty własne banków (np.: Santander Bank Polska, ING Banku Śląskiego, Banku Millennium, PKO Banku Polskiego) udostepniających BLIKA, bankomaty sieci Euronet, PlanetCash, IT Card i BPS.

    Co zrobić jeśli zgubię telefon z zainstalowaną aplikacją banku?

    Należy niezwłocznie poinformować bank i zablokować aplikację kanałem bankowości elektronicznej banku. Jeżeli Twój telefon umożliwia zdalne wyczyszczenie jego zawartości, w trosce o swoje dane przechowywane na telefonie, skorzystaj również z tej funkcji. Pamiętaj również o tym, aby dostęp do swojego telefonu zabezpieczać hasłem lub pinem, co w przypadku jego zgubienia zmniejsza ryzyko dostępu do danych przez osobę nieuprawnioną.

    Załączniki:

 Regulamin usługi BLIK

komunikat na strone