• Bankowość internetowa

    Bankowość internetowa

    Zapraszamy do skorzystania z oferty dostępu do rachunku przez Internet.

     

    Wnioski o dostęp do bankowości elektronicznej

    Dostęp do rachunków realizowany jest w oparciu o system bankowości internetowej EBO RWD
    - Elektroniczny Bank Online
    Usługa skierowana jest dla klientów indywidualnychrolnikówprzedsiębiorców jak również dla jednostek budżetowych.

     Szczegóły...

     

    Bankowość internetowa to przede wszystkim:

    Oszczędność

    • mniejsze opłaty za realizację przelewów,
    • dostęp do informacji o rachunku, informacje o wpłatach, wypłatach, historii rachunku, wysokości salda - bez ponoszenia kosztów takich jak opłata za informację telefoniczną, połączenie telefoniczne lub nawet koszt dojazdu do Banku.

    Wygoda

    • możliwość składania dyspozycji bez wychodzenia z domu.
    • dostęp do rachunku w dowolnym czasie.

    Bezpieczeństwo

    Przed wpisaniem swojego identyfikatora i hasła zawsze sprawdź czy połączenie z systemem bankowości internetowej jest szyfrowane

    • adres zaczyna się od https (nigdy http) oraz czy
    • certyfikat witryny jest wystawiony dla adresu bscycow.pl,
      numer seryjny: 03:4C:EF:4D:83:9D:CB:36:AE:58:2B:A6:6D:D5:A7:AE
      odcisk palca (SHA-1): DC:B4:E3:C6:95:93:28:E9:35:49:CA:2D:A8:41:A4:5F:F2:44:A4:4D

    Szczegóły dotyczące certyfikatu dostępne są poprzez kliknięcie na symbol kłódki w oknie przeglądarki).

     

    W przypadku wystąpienia błędów certyfikatu, niezgodnych informacji bądź utracie ważności certyfikatu przerwij logowanie do systemu i zgłoś nam problem.

    Ponadto:

    1. Nie udostępniaj nikomu loginu i hasła do systemu bankowości elektronicznej.
    2. Pamiętaj, że Bank nigdy nie pyta o podanie hasła klienta drogą elektroniczną lub przez telefon.
    3. Regularnie zmieniaj hasło do systemu bankowości elektronicznej.
    4. Zainstaluj i aktualizuj oprogramowanie antywirusowe.
    5. Aktualizuj system operacyjny urządzeń na których korzystasz z bankowości internetowej oraz regularnie skanuj każde urządzenie programem antywirusowym.
    6. Nie otwieraj podejrzanych linków lub załączników w otrzymywanych wiadomościach e-mail i SMS.
    7. Podczas dokonywania autoryzacji (np. podpisu przelewu) korzystaj z kodów jednorazowych SMS. Sprawdzaj czy kwota zlecenia i rachunek odbiorcy w komunikacie SMS zgadza się z danymi które masz zamiar potwierdzić.
    8. Regularnie sprawdzaj, czy numery rachunków w przelewach zdefiniowanych (szablonach) są prawidłowe.
    9. Przeglądaj historię rachunku i operacji. Możesz też aktywować powiadomienia SMS o każdej zmianie salda.
    10. . Nie kopiuj numerów rachunków bankowych do przelewów („kopiuj”, „wklej”), ale wpisuj je samodzielnie i dokładnie weryfikuj.
    11. Nie korzystaj z bankowości elektronicznej za pośrednictwem niesprawdzonych urządzeń oraz połączeń (np. komputerów ogólnodostępnych, sieci publicznej Wi-Fi).
    12. Włącz filtrowanie adresów IP, z których będzie można się logować do bankowości internetowej oraz ustal limity kwotowe operacji, to znacząco wpłynie na bezpieczeństwo transakcji.
    13. Jeżeli po dodaniu hasła do logowania lub podpisania przelewu kodem jednorazowym widzisz komunikat o przerwie technicznej lub podobny – zrezygnuj z dalszej pracy i BEZWGLĘDNIE skontaktuj się z Bankiem.
    14. Nie podawaj kolejnych haseł jednorazowych.
    15. Jeżeli zaobserwujesz nietypowe lub podejrzane działania, niezwłocznie zgłoś ten fakt do Banku.

    Więcej informacji znajdziesz w Instrukcji obsługi aplikacji.

    Zastrzeżenia

    Zastrzeżenia lub uwagi można zgłaszać pocztą e-mail - całodobowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie w dni robocze w godzinach pracy Banku, od 7.30 do 18:00 pod nr tel. 82 567-70-08 lub 82 567-70-72.

    komunikat na strone